Een tekst voor radio of televisie moet direct begrijpelijk zijn en tegelijkertijd de aandacht vasthouden. Ik kan voor u een pakkend verhaal maken dat luisteraars tot het einde zal boeien.
Wilt u liever een kant-en-klaar radio- of video-interview, ook dat kan. Vanzelfsprekend is het ook mogelijk internet te combineren met audio/video in de vorm van een podcast of vodcast. Ik help u graag bij het bedenken van de best passende oplossing en bij de uitvoering ervan.
Podcasts zijn flink in populariteit gestegen de laatste jaren. Het is als radio, maar dan veel directer gericht op de luisteraar. Podcasts zijn heel goed om bezoekers en luisteraars te informeren, te amuseren. Ook kan het een goed middel zijn voor marketingsstrategieën, bijvoorbeeld om je merk of bedrijf op een bepaalde manier in spotlight te zetten, of om een bepaald onderwerp beter uit te leggen.
Voorbeelden
Voor de ict-nieuwssite Webwereld heb ik onder meer pod- en vodcasts geproduceerd. In 2017 heb ik meegewerkt aan een tv-uitzending van Radar. En in het verleden heb ik onder meer radio- en/of tv-werk gedaan voor BNR Nieuwsradio en Omroep Brabant.
Hier zijn een aantal voorbeelden uit de media: